2-5 dagers levering på lagervarer
Frakt fra 99 kr
Logo
Nordic
basketball
Menu
Søk...
Søk
Hjem / Kundeservice / FAQ - Ofte stilte spørsmål og svar / Pakken ble skadet ved levering, og varene har blitt skadet, hva skal jeg gjøre?

Pakken ble skadet ved levering, og varene har blitt skadet, hva skal jeg gjøre?

Du må sende oss et bilde av både pakken og innholdet, slik at vi kan fremme et krav til transportøren om å dekke skaden.


Du bør også oppgi om du ønsker et prisavslag eller om du ønsker å erstatte produktet. Avhengig av om produktet er så skadet at det er ubrukelig, eller om det bare er en kosmetisk skade som du kan leve med.

Bilde
Vi bruker informasjonskapsler
Et eksempel er at vi bruker informasjonskapsler til å huske hvilke ting du legger til i handlekurven slik at kjøpsopplevelsen din blir bra og du kan legge til flere ting i handlekurven. Les mer
Tillat
Avslå
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below