no cashe
2-5 dagers levering på lagervarer
Frakt fra 79 kr
Logo
Nordic
basketball
Menu
Søk...
Søk
Hjem / Kundeservice / FAQ - Ofte stilte spørsmål og svar

FAQ - Ofte stilte spørsmål og svar

I denne delen finner du de vanligste spørsmålene vi får fra andre kunder. Kanskje du også kan finne svar på ditt spørsmål?

Bilde
Mer informasjon kan leses herunder
Jeg har en rabattkode, men har glemt å legge den til i bestillingen min, hva gjør jeg?
Jeg har en rabattkode, men har glemt å legge den til i bestillingen min, hva gjør jeg?
Kan du gi meg et tilbud hvis jeg trenger flere varer?
Kan du gi meg et tilbud hvis jeg trenger flere varer?
Når kan jeg forvente å motta bestillingen min?
Når kan jeg forvente å motta bestillingen min?
Pakken ble skadet ved levering, og varene har blitt skadet, hva skal jeg gjøre?
Pakken ble skadet ved levering, og varene har blitt skadet, hva skal jeg gjøre?
Jeg har nettopp lagt inn en bestilling, men vil gjerne ha med noe ekstra, hvordan gjør jeg det?
Jeg har nettopp lagt inn en bestilling, men vil gjerne ha med noe ekstra, hvordan gjør jeg det?
Jeg har ikke mottatt noen melding om at bestillingen min er pakket, er den på vei?
Jeg har ikke mottatt noen melding om at bestillingen min er pakket, er den på vei?
Jeg mangler sporingsnummeret til pakken min
Jeg mangler sporingsnummeret til pakken min
Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Vi bruker informasjonskapsler
Et eksempel er at vi bruker informasjonskapsler til å huske hvilke ting du legger til i handlekurven slik at kjøpsopplevelsen din blir bra og du kan legge til flere ting i handlekurven. Les mer
Tillat
Avslå
Have you choosen the right country?
If not, choose your country below